CENNIK I ZAKUP

Oprogramowanie Galactica ORION sprzedawane jest wg modelu licencyjnego, w którym jedna licencja to 1 konto (login) dla jednego użytkownika (pracownika firmy). Należy zakupić tyle licencji, ile dostępów potrzebnych jest dla pracowników, którzy będą korzystać z oprogramowania.

Oprogramowanie można uzyskać w dwóch wariantach:

  • zakupu - gdzie opłatę licencyjną wnosi się jednorazowo, dokonując zakupu licencji na własność,
  • dzierżawy - w którym uzyskujemy dostęp do systemu na podstawie miesięcznej opłaty licencyjnej, opłacanej tak długo jak korzystamy z systemu.

 

Oprogramowanie może być wdrożone w zakresie funkcjonalności, obejmujące wyłącznie CRM oraz jako wersja kompletna zawierająca CRM + B2B.

 

CENNIK w PDF wraz z wersją DEMO systemu

 

Informacje dodatkowe dotyczące cennika:

  • Licencja nie jest powiązana z komputerem ani stanowiskiem pracy. Użytkownik może się zalogować na swój login z każdego komputera podłączonego do sieci Internet.
  • W opcji dzierżawy klient wpłaca miesięczny abonament, opłaty hostingowo-serwisowe zawierają się w cenie dzierżawy.
  • Dokonując zakupu licencji, jej koszt ponoszony jest jednorazowo.
  • Dokonując zakupu, należy system zainstalować na serwerze z dostępem do Internetu. Można skorzystać z usługi hostingowo-serwisowej Galactica (za dodatkową niewielką opłatą miesięczną) lub samodzielnie zapewnić infrastrukturę hostingową.
  • W cenie "Pakiet licencji dla kontrahentów" zawiera się dostęp do panelu kontrahenta w wersji standardowej. Ewentualne dostosowania graficzne i funkcjonalne dokonywane są na podstawie odrębnej wyceny.
  • Koszt licencji nie obejmuje ewentualnych (opcjonalnych) usług wdrożeniowych. Aby wykorzystać możliwości systemu ORION konieczna jest jego odpowiednia konfiguracja i dostosowanie do procesów klienta. W procesie wdrożenia konfigurujemy Państwu szablony umów, zleceń, ofert i potwierdzeń, dostosowujemy listy wyboru itp. Ostateczny koszt usługi wdrożeniowej jest kalkulowany na etapie analizy przedwdrożeniowej.
 

Aby sprawnie dokonać zamówienia, trzeba wiedzieć:

  • jaki model zakupu wybieram,
  • ile kont użytkowników potrzebuję, ewentualnie ilu kontrahentów będzie korzystać z platformy,
  • czy chcę importować dane startowe systemu,
  • czy chcę szkolić zespół,
  • czy chcę dostosowywać oprogramowanie do własnych potrzeb,
  • przygotować zestaw danych kontaktowych,
  • przygotować dane firmy (nazwa, adres, NIP),

...resztą zajmuje się Dział Wdrożeniowy Galactica

 

WDROŻENIE I SZKOLENIA

Zakup i wdrożenie

Aby skutecznie i sprawnie rozpocząć korzystanie z systemu Galactica Orion konieczne jest przeprowadzenie procedury wdrożeniowej. W zależności od tego jak bardzo jest zinformatyzowana Państwa firma, doradzimy jak przeprowadzić wdrożenie przy minimalnych kosztach.

Zanim zdecydują się Państwo na rozwiązanie Galactica, polecamy zapoznać się z funkcjonalnością systemu na naszej stronie, przetestować wersję DEMO, skontaktować się z naszym działem handlowym, który odpowie na Państwa pytania. Na tym etapie najważniejsze jest, abyśmy dowiedzieli się jaki model biznesowy w zakresie B2B funkcjonuje w Państwa firmie i ocenili w jakim stopniu nasz system Galactica Orion jest dopasowany do wymagań. Po dokonaniu wyceny, na wysokość której ma wpływ m.in.: liczba przyszłych użytkowników systemu i zakres prac wdrożeniowych, podejmują Państwo decyzję.

Na cenę oprogramowania wpływ mają następujące elementy:

  • koszt licencji (tutaj mają Państwo wybór, dzierżawa licencji lub jej jednorazowy zakup),
  • koszt wdrożenia (mogą Państwo samodzielnie wdrożyć system w oparciu o dostępne instrukcje lub skorzystać z usług wdrożeniowych Galactica, które opisano poniżej),
więcej

 

Główne usługi wdrożeniowe:

  • dostosowania funkcjonalności systemu (w zakresie: pól formularzy, warunków wyszukiwania, raportów, wydruków, powiadomień),
  • dostosowanie panelu kontrahenta (w zakresie layoutu graficznego, dostępnych funkcji),
  • importy danych początkowych (np.: baza kontrahentów, baza produktów/wyrobów itp.),
  • integracje systemu Orion z innymi systemami funkcjonującymi w przedsiębiorstwie,
  • integracje systemu Orion ze stronami www, panelami dla klientów itp.,
  • wizyty konsultacyjne w okresie wdrożeniowym i eksploatacyjnym,
  • instalacja i uruchomienie systemu,
  • szkolenia dla liderów i użytkowników.

 

Instalacja i dystrybucja systemu
System GALACTICA ORION jest systemem intra/internetowym, do pełnego wykorzystania produktu, konieczne jest zainstalowanie oprogramowania na serwerze posiadającym dostęp do Internetu. W zakresie uruchomienia systemu jesteśmy bardzo elastyczni. Możemy zaproponować Państwu różne warianty, w zależności od warunków jakie istnieją u Państwa i takie rozwiązanie, które wygeneruje minimalne koszty.

Serwer
Galactica posiada własne Centrum Hostingowe, dzięki czemu zamawiając oprogramowanie nie muszą Państwo martwić się jego utrzymaniem. Zapewniamy pełny hosting systemu, zintegrowanych stron www i poczty e-mail wraz z pakietem usług serwisowych oraz wsparciem dla użytkowników. Całą operacją instalacji i konfiguracji zajmuje się Galactica, a Państwo otrzymują od nas gotowe do pracy narzędzie. Więcej informacji o Centrum Hostingowym w dziale USŁUGI. Jeśli natomiast posiadają Państwo własną infrastrukturę serwerową, możliwe jest posadowienie systemu w Państwa serwerowni (wymagania sprzętowe i systemowe uzyskają Państwa wraz z ofertą).

Komputer lokalny
Jeśli posiadają Państwo sprzęt komputerowy, to nasze oprogramowanie będzie na nim pracować praktycznie bez żadnych dodatkowych działań, o ile zainstalowana jest jedna z aktualnych przeglądarek internetowych (Internet Explorer, FireFox itp.). Jeśli zakup komputerów dla pracowników jest jeszcze przed Państwem, chętnie poradzimy jak wydać mniej.

Szkolenia
W ramach wdrożenia oferujemy Państwu szkolenia z obsługi systemu dla pracowników. Warianty szkoleń są następujące. Możemy przeszkolić liderów, którzy posiądą pełną wiedzę z obsługi systemu i jego administracji. Następnie liderzy przeprowadzą szkolenia wewnętrzne w Państwa firmie. Drugi wariant to szkolenia z obsługi systemu dla szerokiego grona pracowników Państwa firmy. Szkolenia mogą być przeprowadzone w formie warsztatowej, która polega na tym, że każdy pracuje w systemie, ćwicząc poszczególne działania. Jeśli nie dysponujecie Państwo odpowiednią liczbą sprzętu, szkolenie może być przeprowadzone w formie prezentacji funkcjonowania systemu.

Do systemu Galactica Orion dostarczana jest instrukcja obsługi, w której użytkownicy znajdą informacje na temat pracy z oprogramowaniem. Pomoc można również uzyskać w centrum serwisowym Galactica.

Kliknij, aby zapoznać się z cennikiem
Kliknij, aby pobrać wersję DEMO
Napisz do nas, odezwiemy się